SÅ HÄR ENKELT ÄR DET ATT FÅ EN PERSONLIG SERVICETEKNIKER
• Boka tid direkt hos en Personlig Servicetekniker.
• När du kommer till oss går du direkt in till Personlig Servicetekniker på verkstaden.
• Tillsammans går ni igenom vad som skall åtgärdas och gör eventuellt en provkörning.
• Din Personliga Servicetekniker utför därefter arbetet och kontaktar dig om något oförutsett inträffar.
• När du återvänder för att hämta bilen går du och din Personliga Servicetekniker igenom vad som är utfört och åtgärdat.
• Du har nu fått en egen Personlig Servicetekniker som du direkt tar kontakt med nästa gång det är dags för service eller reparation av din bil.
Med webb och talsvar och allt mindre personkontakt i vardagen tycker vi att det är extra viktigt med den personliga, nära servicen. Hos oss får du en Personlig Servicetekniker som tar hand om dig och din bil. Du bokar service och reparation, beställer andra tjänster och hämtar/lämnar din bil direkt hos din egen tekniker.
Välkommen att höra av dig till oss! bilkompaniet.se/pst
Vad gör en Personlig Servicetekniker?
Den största skillnaden gentemot traditionell mekaniker är att en Personlig Servicetekniker, utöver service och reparationer, även har hand om alla kontakter med dig, lämnar ut bilen och sköter de administrativa uppgifterna. Kort sagt; en Personlig Servicetekniker har det totala kundansvaret. Detta för att skapa trygghet, göra bilägandet smidigare och skapa en stark relation till dig och din Volvo.
• Du ringer direkt till din personliga servicetekniker för bokning/rådgivning
• Du lämnar och avhämtar bilen hos din personliga Servicetekniker
• Ni håller kontakten om något extra behöver åtgärdas under servicen
• Du betalar direkt till din personliga servicetekniker.